Kreatywne wydmuszki

08:15 Petunia 2 Comments


Święta Wielkanocne już za jakiś miesiąc, dlatego chciałam Wam pokazać kilka kreatywnych pomysłów na ozdobienie wydmuszek lub udekorowanie jajek. Już w ubiegłym roku chciałam je wykorzystać, jednak skończyło się tylko na planach..Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. 
Poza tym, wspólne dekorowanie to bardzo dobra okazja do spędzenia czasu z bliskimi, prawda? :)

1. WYKORZYSTANIE BROKATU



2. DEKORACJA Z UŻYCIEM PISAKÓW





3. WSTĄŻKI, PAPIER + troszkę wycinania


4. ZASTOSOWANIE FARBEK



5. DEKORACJA GUZIKAMI



Najbardziej podoba mi się pomysł na ozdobienie jajek śmiesznymi minkami lub tradycyjnie farbkami, tworząc przy tym uniwersalne wzorki :) Jak u Was wygląda ozdabianie jajek? Praktykujecie ten sposób spędzenia czasu z rodziną? :) 

2 komentarze :

  1. Ciekawe inspiracje :) Ja jutro na zajęciach będę robiła stroik wielkanocny. Ciekawe jak mi pójdzie, jak wyjdzie coś nawet ok to wrzucę na instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie czym się pochwalić! Wrzuć koniecznie :)

      Usuń