Nasza piękna jesień

01:54 Petunia 16 Comments

Jesień przybyła i widzimy jej oznaki niemalże na każdym kroku. Lubicie ją? Bo ja niezbyt...
Deszcz, niska temperatura i jesienna aura nie jest dla mnie. Zdecydowanie wolę ciepło i słońce, bez konieczności noszenia czapki i grubszych ubrań. Jednak jest jedna rzecz, która w tej porze roku naprawdę mnie urzeka - piękne kolory, którymi można cieszyć oko. Nie ma się co dziwić, że ludzie pod tym względem, chwalą sobie naszą "złotą, polską jesień". :) W tym roku nie mam zbytnio czasu na dłuższe spacery, a gdy już się znajduje to słońca brak..dlatego wrzucam kilka zdjęć, które udało mi się zrobić kilka lat temu :)













Jesień to również czas zmiany naszych domowych dekoracji :) Oto moja ozdoba na drzwi, która wykonana jest z elementów suchych - tzw. susz oraz dużego i solidnego wianka z rattanu. Elementy suszu przymocowałam klejem na gorąco. :) Jak Wam się podoba?






16 komentarzy :

  1. Przepiękna dekoracja! :) Sama bym chętnie taką powiesiła na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są piękne, uwielbiam jesienne Słońce. Zresztą stroik również! Sama planuję zrobić podobny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jak najbardziej zachęcam :) bardzo lubie i popieram własnoręczne dekoracje :)

      Usuń
  3. Cudny wianek! Zainteresowały mnie liście. Czy to są liście z karczocha, kapusty? Jak się nazywa ta roślina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Roślina nosi nazwę kapusta ozdobna :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gdyby jesień była zawsze słoneczna jak na Twoich zdjęciach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczna i w miarę ciepła - chyba bym tylko na dworze przesiadywała :)

      Usuń
  5. Naszej jesieni za kolory nie da się nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesieni mimo wszystko nie lubię. Ale ozdoba śliczna. Choć czekam żeby na takich ratanowych wiankach pojawiły się mini bombeczki, trochę świątecznego błysku i będzie weselej. Byle nie za prędko bo te święta obrzydną całkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianki z bombeczkami są naprawdę śliczne, w tym roku sama planuję zrobić takich kilka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie wianki dostosowane do pór roku - niestety na moich drzwiach nie da się powiesić bez uszkodzenia ich :( Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej to wielka szkoda, bo idealnie potrafią ozdobić drzwi...Dziękuję ! :)

      Usuń