Surprise gift

02:12 Petunia 10 Comments




Wielkimi krokami zbliża się 30 września, czyli tzw. dzień chłopaka. Warto jednak wspomnieć, że dwa dni po naszym święcie, czyli 10 marca jest dzień mężczyzn, jednak u nas w kraju, bardziej przyjęła się pierwsza data. Korzystając z okazji, mam do zaprezentowania kilka oryginalnych i własnoręcznych pomysłów na prezent dla bliskiej osoby! Można je śmiało wykorzystać na różne okazje - święta, imieniny, urodziny, rocznice. Wiele z nich wykonałam już sama w praktyce, a kilka jeszcze przede mną.


1. Upominkowy koszyk.

Bardzo często takie koszyki można znaleźć w supermarketach, ale można również osobiście dobrać drobiazgi i smakołyki, które kojarzą nam się z bliską osobą :). Zrobiłam coś takiego dwa razy. Za pierwszym razem podarowałam próbki  yerba mate (różne smaki) wraz z matero . A za drugim próbki różnych herbat  sypanych + gaiwan, gdyż mój narzeczony bardzo lubi pić i testować herbaty.


2.Pamiątkowy album.

Jeśli lubicie coś same pokleić, udekorować i macie również odrobinę czasu, a Wasza druga połówka lubi sentymentalne drobiazgi, zachęcam do wykonania własnoręcznego albumu. Można zrobić go od podszewki samodzielnie - z kartek z blogu technicznego, dziurkacza i wstążki lub po prostu zakupić ładny album i go uzupełnić. Tą formę prezentu robiłam osobiście - obok powklejanych zdjęć zamieszczałam m.in. cytaty z naszych wspólnych piosenek, treść bardziej osobistych i skierowanych do siebie wiadomości. Siostra mojego narzeczonego zrobiła taki album dla swojego męża - obok zdjęć umieszczała tekst opowiadający o ich poznaniu oraz elementy dekoracyjne, np. wycięty z papieru wózek przy zdjęciu USG :). Taki rodzaj rękodzieła nazywa się Scrapbooking.

3. Serduszkowa herbata.

Mój narzeczony bardzo lubi pić herbatę (jak już wspomniałam wyżej). Pewnego dnia wpadłam na pomysł, aby zwyczajne saszetki z herbatą przerobić na nieco oryginalne - serduszkowe. Zajęło mi to trochę czasu, ponieważ sama wyszywałam serca i później przez mały otwór wsypywałam herbatę. :)






4. Bardziej osobista kartka/walentynka.

Taki prezent tym razem ja miałam okazję dostać. Na zakupionym drewienku w kształcie prostokąta widniało wyryte serce z datą walentynek, a na odwrocie piękna treść. :)














5. Piwna degustacja.

Właśnie na zbliżające się okazję - dzień chłopaka oraz imieniny, postanowiłam kupić różne piwa - mniej popularne, które moja druga połówka będzie mogła degustować. Wspieram się blogami o piwach i wybieram te przystępne cenowo.




6. Zdjęcie.

Układając odpowiednio ręce, zrobiłam kilkanaście zdjęć, które po złożeniu w odpowiednią całość tworzyły serce.

7. Bryloczek z własnym grawerem.

Na allegro można znaleźć różnego rodzaju breloki i dodać do niego własny grawer. Może w przyszłości zamówię go kształcie auta i wygraweruję: Czekam na Ciebie w domu, jedź bezpiecznie.

8. Totalna niespodzianka.

Jeśli Wasza druga połówka marzy o wyjściu na jakiś mecz, konkretny film lub w inne miejsce, z odpowiednim zapasem czasowym, można spokojnie nazbierać na wejściówki i wybrać się gdzieś we dwoje. :) Do takiego rodzaju niespodzianki można również zaliczyć zdobycie autografu jakiegoś idola. W taki sposób mój narzeczony dostał notatnik do degustacj z podpisem słynnego blogera.

9. 50 powodów dla których Cie kocham.

Bardzo fajnym prezentem mogą być ulubione cukierki bliskiej osoby, do których dołączamy napisane ręcznie lub wydrukowane karteczki z wyznaniem. Kocham Cie za... Kocham cie bo... :)






10 komentarzy :

  1. Z nieba mi spadłaś! W tym roku mam w głowie pustkę, miałam kupić książkę, ale dziś jakoś nic nie zauważyłam co byłoby godne uwagi. Nie chcę też robić bardzo drogiego prezentu, bo to nie urodziny. Coś mi mówi, że do czekoladek dodam słoik z powodami dla których jest dla mnie ważny albo coś w tym rodzaju :) Kurczę, a co do tego jeszcze mogę dodać? Podpowiedz, bo moja kreatywność w tym miesiącu naprawdę poszła spać, jeśli chodzi o prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jego ulubione czekoladki i słoik z powodami jest już bardzo dobrym pomysłem samym w sobie :) ale jeśli chciałabyś coś dorzucić to moje propozycje:
      - możesz mu dać w kopercie z dwa(lub wiecej/mniej) bony zrobione przez siebie, w których dasz mu możliwość wyboru i formy spędzenia czasu we dwoje np. BON na film (wybierze film, który on będzie chciał obejrzeć), BON na ulubione danie lub ciasto (będziesz wiedziała z wyprzedzeniem co by chciał zjeść), KUPON na dzień bez focha, KUPON na zabranie mnie do kina, KUPON na wspólne gotowanie, KUPON na spędzenie dnia jak zechcesz, KUPON na oglądanie meczu bez marudzenia, itp. :D
      - możesz zamiast czekoladek lub do czekoladek zrobić jego ulubione ciasto, lub zaskoczyć go kolacją :) upichcisz coś dobrego na szybko i go mile zaskoczysz niespodzianką.
      - jeśli wiesz jaki używa dezodorant lub żel pod prysznic, możesz mu kupić taki w zapasie - myślę, że maks 12 zł wydane, a prezent praktyczny :)
      - jeśli lubi auta i się nimi fascynuję, można znaleźć jakieś fajne autko miniaturowe..jednak nie wiem czy cenowo to będzie tanie.

      Mam nadzieję, że pomogłam! Daj znać jak już się zdecydujesz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. kosze upominkowe zawsze najlepsz e- można dopasowac do potrzeb. a ja często kupowałam też bony - różne. wiedziałam wtedy, że wykorzysta jak chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bony to prezenty praktyczne i przyjemne :)

      Usuń
  3. Wow! Ale Ty jesteś kreatywna! I na maxa musisz kochać swojego faceta :) Cudowne pomysły od serca. Mam nadzieję, że facet wie, jakiego ma skarba! Całuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :) również ciepło pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. No tyyyyle pomysłów! wow ! :D Ja zawsze się głowie co kupić! Mam nadzieję, że dzień chłopaka się udał! :D Pozdrawiam Cie cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie się udał :) Ja mam za to nadzieję, że następnym razem przyda Ci się coś z mojej listy :) również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zebrałam się w sobie i w końcu zebrałam materiały na " pamiątkowy album " genialny pomysł i świetna odmiana, patrząc na to,że teraz dla większości warte jest tylko to, co znajduje się na dysku ...
    Scrapbooking... polecam, dodaje genialnego nastroju w trakcie oglądania :D!
    masz świetne pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie ujęte - dodaje genialnego nastroju w trakcie oglądania :) Dziękuje Kochana :*

      Usuń