Troszkę o mnie...czyli Liebster Blog Award 2015 :)

00:28 Petunia 8 Comments





Od jakiegoś czasu można było zauważyć dużo postów wrzucanych z tytułem Liebster Blog Award 2015, jednak nie spodziewałam się, że i ja zostanę nominowana. Dziękuję mojej imienniczce Magdzie z bloga Polenka za zaproszenie do zabawy :) i tym samym odpowiadam na pytania :)

1. Co myślałaś o blogach zanim sama zaczęłaś blogować?
Szczerze? To nic konkretnego. Na pewno nie negowałam blogowania, a bardziej byłam pełna uznania dla osób, które piszą i  jednocześnie ujawniają swoją całkowitą tożsamość. To odważne tak naprawdę się otworzyć w sieci..:)

2. Skąd czerpiesz inspiracje?
Z codzienności, po prostu znajduję ją wokół siebie. :)
3. Jakie blogi lubisz najczęściej czytać?
Właściwie to nie mam konkretnego typu blogów, które czytam. Jeśli coś w danej chwili przyciągnie moją uwagę - zagłębiam się w temat :)  


4. Czy napisałaś post, który jest dla Ciebie ważny z różnych powodów? Pochwal się :)
Każdy jest dla mnie ważny, bo każdy w jakiś mniejszy lub większy sposób przyciągnął czytelników. Największym zaskoczeniem była dla mnie oglądalność posta Jak dbać o kwiaty w czasie upału? , czego się nie spodziewałam.
Ważny jest dla mnie również post: Surprise gift , w którym pokazuje pomysły na prezent - w większości wcześniej wykorzystane przeze mnie :)

5. Jaka jest Twoja największa pasja?
Kwiaty, które uwielbiam. Nie chodzi tylko o ich wygląd, co ma istotne znaczenie, ale również o ciekawostki na ich temat. Bardzo podoba mi się wykorzystywanie roślin w ważnych momentach w życiu. Mam nadzieję, że w przyszłości będę się zajmowała taką dekoracją :)


6. Jaki film polecasz na jesienny wieczór?
Klasyk, czyli Dirty Dancing :) uwielbiam go!

7. W jakim mieście chciałabyś zamieszkać i dlaczego właśnie tam?
Jakieś małe miasteczko we Włoszech lub Hiszpanii, gdzie mogłabym codziennie przechodzić pięknymi, wąskimi uliczkami, zmierzając do swojej małej i przytulnej kwiaciarni. :)

8. Twój sposób na odpoczynek po ciężkim dniu…
 Spotkanie z narzeczonym i wspólne lenistwo lub ciepła herbata i film :)


9. Wierzysz w cuda? A może go doświadczyłaś?
Oczywiście, że wierzę! I wydaje mi się, że również doświadczyłam, jednak to są tematy bardziej osobiste. Cudów jest wiele, gdy się otworzy szeroko i dokładnie oczy, można je dostrzec bardzo często :)


10. Twój najlepszy okres w życiu to…
czas, który trwa do teraz. Niecałe 4 lata temu spotkałam miłość mojego życia i chociaż czasem bywało różnie, to jesteśmy ze sobą szczęśliwi, a od 3 września zmieniliśmy swój status na "narzeczeństwo" :). Właśnie z tym mężczyznom spędzałam i spędzam najlepsze momenty mojego życia i z pewnością to jest oraz będzie najdłuższy i najlepszy okres w moim życiu :)


11. Jakiej cechy charakteru najbardziej u siebie nie lubisz?Czasem zdarza mi się za bardzo upierać przy swoim - i to jest ta cecha, którą trzeba w pewnym stopniu osłabić :)



Zachęcam do czytania moich odpowiedzi i równocześnie nominuję do Liebster Blog Award 2015 następujące blogi: 

Urodowo i zdrowo

Stylpasja

Inkubator Piękna

Naturelover and traveler

Recepta ku szczesciu

Polka na emigracji

Z szafy kariatydy

Kuferek z pieknem

1. Jakie miejsce na świecie chcesz zobaczyć najbardziej i dlaczego?
2. Co cenisz w innych ludziach?
3. Jeśli zakupy to gdzie? ( mam na myśli ulubioną galerię handlową lub markę :)
4. Jak wspominasz początki swojej przygody z blogowaniem?
5. Jaka jest Twoja ulubiona roślinka bądź kwiat?
6. Czego najbardziej się boisz?
7. Słodycze czy owoce?
8. Gdzie lubisz spędzać czas w swojej miejscowości?
9. Jeśli masz wybierać: góry czy morze?
10. Masz wolny dzień - zatem wstajesz szybko i przystępujesz do realizacji założonych planów czy może pozwalasz sobie na odrobinę lenistwa?
11. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków i dlaczego?

Zapraszam Was do zabawy i jeśli się skusicie - to czekam na odpowiedzi :)

Pozdrawiam!
Petunia

8 komentarzy :

  1. Super! Dzięki za nominacje! :) w twoich odp nr 8 mi się podoba! a juz w ogole połączenie tego to dla mnie idealne rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje! Najlepiej połączyć te dwie rzeczy :)
      Zapraszam do zabawy ! :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, zaskoczyłaś mnie! :) To już druga w tym miesiącu, więc odpowiem w komentarzu bo na blogu odpowiadałam jakiś tydzień temu :)

    1. Jakie miejsce na świecie chcesz zobaczyć najbardziej i dlaczego?
    Hmmm nigdy nie zastanawiałam się dokładnie nad tym pytaniem :p Jest tyle pięknych miejsc na świecie, że ciężko się zdecydować na jedno konkretne. Chciałabym zobaczyć na pewno wieżę Eiffla, Disneyland, odwiedzić Florydę i wszystkie piękne, ciepłe miejsca na ziemi. Patrząc na zdjęcia tych miejsc w internecie, aż chce się tam być i myślę, że to kusi mnie najbardziej :)

    2. Co cenisz w innych ludziach?
    Najbardziej chyba to, że potrafią być wsparciem w trudnych chwilach.

    3. Jeśli zakupy to gdzie? ( mam na myśli ulubioną galerię handlową lub markę :)
    Z ulubionych marek to Reserved, Stradivarius, czasami H&M lub Bershka. Często lubię też wynajdywać różne perełki w second handach :) To jeśli chodzi o obrania, natomiast pozostałe rzeczy kupuję głownie w Galerii Rzeszów :)

    4. Jak wspominasz początki swojej przygody z blogowaniem?
    Na początku miałam mnóstwo pomysłów, co chwilę coś zmieniałam :D Byłam podekscytowana i prze szczęśliwa na widok nowego komentarza czy obserwatora (nadal jestem :)). Ogólnie wszystko wspominam bardzo miło, chociaż miałam kilka chwil zwątpienia ;)

    5. Jaka jest Twoja ulubiona roślinka bądź kwiat?
    Totalnie nie znam się na kwiatach, ale pamiętam jak w podstawówce dostałyśmy na dzień kobiet frezje od naszych klasowych przystojniaków :) Te kwiaty bardzo mi się spodobały, ich zapach również :)

    6. Czego najbardziej się boisz?
    Najbardziej to chyba śmiertelnych, nieuleczalnych chorób.

    7. Słodycze czy owoce?
    Jedno i drugie lubię tak samo :D Mam dni kiedy zjadłabym wszystko co ma w sobie czekoladę, a mam też dni ze zajadałabym się tylko świeżymi owocami :)

    8. Gdzie lubisz spędzać czas w swojej miejscowości?
    Mieszkam w miejscowości, gdzie totalnie nie ma gdzie pójść. Więc chyba najbardziej lubię spędzać czas w swoim pokoju :D

    9. Jeśli masz wybierać: góry czy morze?
    Morze, ale nie polskie tylko gdzieś w cieplutkim kraju :)

    10. Masz wolny dzień - zatem wstajesz szybko i przystępujesz do realizacji założonych planów czy może pozwalasz sobie na odrobinę lenistwa?
    W taki wolny dzień zaczynam od leniwego śniadania :D Zanim zjem, wypiję kawę itd to trochę czasu minie :) Później, zależy od humoru ;p zabieram się za to, co miałam zrobić i staram się żeby szybko mieć czas wolny dla siebie :) Ale bywają też dni, że wszystko mi się ciągnie i ciągnie tak, że robię tylko połowę z zaplanowanych zadań.

    11. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków i dlaczego?
    Nie mam ulubionej marki kosmetyków :) Lubię testować i odkrywać nowe produkty, nie skupiam się raczej na jednej marce. Mogę powiedzieć, że lubię kilka marek ale żadna nie jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na nominację :).
      U mnie również bywa tak, że w wolny dzień robię o połowę rzeczy mniej niż założyłam..ale to w końcu wolny dzień :D . Masz rację, frezje to bardzo ładne kwiaty :)

      Ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Witaj, bardzo nam miło i dziękujemy za nominacje wkrótce odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiem w wolnej chwili. Dzięki! ;) To już druga nominacja, więc wypada :D

    OdpowiedzUsuń