Wielkanocne ozdoby

12:46 Petunia 6 Comments



To już tylko kilka chwil i nadejdą kolejne święta, dlatego nie marnując czasu, z chęcią wykonuję tematyczne dekoracje. Nie mam ich do pokazania wiele, ale za to mam nadzieję, że można je zaliczyć do "trafionych ozdób".

Wianek na drzwi 
Tym razem wykorzystałam jako podstawę ciemny wianek ratanowy. Udekorowany jest sztucznymi kwiatkami, które według mnie nie wyglądają tandetnie. Jak je zobaczyłam po raz pierwszy, byłam zachwycona! Piękne, dekoracyjne kwiatuszki, które można wykorzystać na ozdobę drzwi, a nie grobu. 
W końcowym etapie dodałam dwa małe jajeczka przepiórcze i jajko udekorowane kurczakiem. Po świętach pozbędę się wydmuszek i mam gotowy wianek wiosenny. Co myślicie? 


Drewniane zwierzątka
 W pracy (tak, mam nową pracę w zawodzie, z którym wiążę swoją przyszłość) wykonywałam pracę dość żmudną, jednak końcowy efekt jest bardzo zadowalający. Po dostawie drewnianych zajączków, kur i kogutów, trzeba było je pomalować, wyszlifować krawędzie i wypalić na nich kwiatki - mi przynajmniej te znaczki, kojarzą się z kwiatkami.



Kompozycja w naczyniu z ciętych kwiatów
Niestety, zdjęcie tej pracy nie jest zbyt korzystne. 


Kompozycja w naczyniu z kwiatami cebulkowymi
Oryginalna doniczka + kwiatek cebulkowy to bardzo powszechne rozwiązanie ostatnimi czasy. Nie ma co ukrywać bardzo miło się na nie patrzy jak kwitną..co myślicie? :)

Ozdabiacie swoje mieszkania z myślą o świętach? Co wykorzystujecie najczęściej? 
Zauważyłam dużą popularność gałązek wierzby i zawieszek różnego rodzaju. Jak jest u Was? :)

P. S.
Prawdopodobnie nie powstanie już żadem post przed świętami, dlatego chciałabym wszystkim życzyć
Wesołych  Świąt spędzonych w gronie najbliższych, radości i miłości w sercu w ten wesoły czas!
Wesołego Alleluja! :) 

6 komentarzy :

  1. Wieniec prześliczny! ♥ Tylko ja bym odjęła tego kurczaczka w skorupce, nie wpasowuje się akurat. To moje zdanie i jeśli Cieszy Twoje oczy to nic on tam nie przeszkadza :D To prawda, że ozdoby najczęściej są takie, że fajna doniczka + hiacynt. W supermarketach jest tego mnóstwo a i ja takie coś wykonałam.

    Wesołych Świąt Ci również życzę kochana. I sukcesów w wymarzonym zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że ten kurczaczek nie jest idealnym pomysłem, jednak za kilka i tak zniknie. :D Bardzo dziękuję za szczerą opinię :)
      Widziałam Twoje dzieło na instagramie, bardzo ładnie się prezentuje. :)

      Usuń
  2. Kompozycja z cietych kwiatów jest super i wcale nie wyszła niekorzystnie na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drewniane zawieszki mnie urzekły, uwielbiam takie dekoracje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń