Wiosennie! :)

02:27 Petunia 2 Comments



Witam wszystkich po pięknym, długim weekendzie! :)
Dotychczas, gdy zbliżał się upragniony weekend pogoda zaczynała się psuć..ale tym razem bardzo miło mnie zaskoczyła! Piękne i grzejące słoneczko, dużo wolnego czasu i czas spędzony z najbliższymi, czego chcieć więcej? :) W te kilka dni moja (z natury) jasna karnacja zyskała brązowego koloru, a mój wazonik zapełnił się pięknymi kwiatami ! - dlatego m.in. warto odwiedzać babcię, która jest w posiadaniu dwóch pięknych ogródków..:D Wzbogaciłam się o pięknie pachnące i kolorowe piwonie oraz białe, ogromne róże! 
Mam nadzieje, że zdjęcia odzwierciedlą ich urok! :)
Udało mi się również wyrwać na małą wycieczkę nad okoliczny zalew, który latem zapełnia się rzeszą wielbicieli :)





































2 komentarze :

  1. Miałam kiedyś w ogrodzie dużo różnych kwiatów, ale teraz zostały tylko dwa krzaki róży bo nikt nie miał czasu się wszystkim zajmować :( Szkoda bo takie bukiety przepięknie wyglądają i ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzaki róż na pewno cieszą oko swoim wyglądem! :)

      Usuń