#zakochajsiewwarszawie

05:26 Petunia 6 Comments

Rynek Starego Miasta, Plac Zamkowy, Krakowskie Przedmieście, Łazienki, Wilanów - miejsca, które bardzo pozytywnie pozwoliły mi spędzić czas w Warszawie. Mogę z całą szczerością przyznać, że to dzięki tym miejscom zakochałam się w Warszawie! Oczywiście dużą zasługę takich pozytywnych emocji ma mój chłopak, który towarzyszył mi przez cały ten czas. No właściwie już nie chłopak, ale narzeczony! :) 
























Najbardziej sentymentalne miejsce? - oczywiście Ogród Różany w Wilanowie! :)

6 komentarzy :

  1. Ohh jak mi tęskno za Warszawą. Studiowałam tam i mam tyle pieknych wspomnień ! Sliczne zdjecia.
    Jak jesteś ciekawa co porabia polka na emigracji zapraszam do siebie. http://polka-na-emigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również tęskno - szczególnie za przeżytymi tam chwilami, pomimo że trwało to tylko tydzień :) Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Tak mało znam to miasto. Powinnam zdecydowanie częściej korzystać z zaproszeń przyjaciół :) A Łazienki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń