Bombka DIY

05:06 Petunia 6 Comments

Dziś króciutki post dotyczący pomysłu na bombkę świąteczną. Do wykonania potrzebna jest jedynie styropianowa bombka - kula, cekiny, duża ilość szpilek, wstążkę oraz drut, który po przeciągnięciu przez środek kuli zaginamy tworząc oczko na wstążkę (zamiast drutu można użyć zawieszki, którą wkręca się w kulę). Dwukrotnie zdarzyło mi się robić taką bombkę w ramach prezentu świątecznego, niestety, był to czas, w którym nie pisałam bloga i nie przyszło mi na myśl, aby je uwiecznić..dlatego pokażę Wam kilka zdjęć z internetu. Do świąt zostało jeszcze kilka dni - w tym weekend, więc może warto się skusić? :)


źródło zdj.: bazardekoracji.pl 

źródło zdj.: stylowi.pl

źródło zdj.: praktykaitechnika.blogspot.com
 










 



źródło zdj.: rainart.blox.pl 

6 komentarzy :

  1. Moja siostra robiła takie cekinowe bombki na technice :D Niestety nie wiem jak wyszły bo zostały w szkole ;) Ale super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam je w zeszłym roku - są piękne, a do tego robienie jest baaaaaaaaardzo wciągające :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Słyszałam o nich, ale mam za dużo swoich bombek, ale na prezent jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tylko i wyłącznie biorę je pod uwagę na prezent :)

      Usuń