Święta, święta !

03:00 Petunia 4 Comments



 I w końcu nadchodzi czas upragnionych świąt. Czekaliście? Bo ja tak, choć przyznam szczerze, że w tym roku ciężej poczuć świąteczny klimat, szczególnie gdy za oknem 10 stopni i słoneczne, bezchmurne niebo. Jak to wielu ludzi mówi "piękną mamy wiosnę, tej zimy". Dziś chce Wam pokazać kilka prac, które wraz ze znajomymi, wykonywałyśmy na zajęciach w poprzedni weekend i również zaprezentować wieńce, które zrobiłam dla siebie i bliskich.

1. Wieńce wykonane na podstawie z rattanu. Jeden z nich jest większy i wykonany na drzwi. A dwa pozostałe zrobione zostały na zlecenie.
Wieniec na moje drzwi.























Dwa mniejsze. Na drzwi lub stół wigilijny.








2. Kompozycje dekoracyjne wykonane na zajęciach z florystyki, które wystawiane były na sprzedaż. Projekt wykonywany był z wcześniej określonych materiałów.
Moje prace.           

 


































Prace pozostałych pań.








































































































































































A na koniec chciałabym wszystkim życzyć zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech narodziny małego Jezuska będą ogrzewać i rozświetlać Wasze serca! :)

4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  2. Przepiękne! :) Wieniec podobny do mojego. Moje serce skradła choinka z ozdobami z koronki oraz drzewko z mini bombek. Cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń